ליווי אישי מיועד לעובד/ת בארגון סביב התמודדות עם מצב מורכב, המשפיע על האווירה בעבודה, על מילוי משימות התפקיד ועל הרווחה האישית.
הליווי האישי מיועד לעזור לעובד/ת להתמודד מבחינה רגשית עם החוויות המתעוררות במסגרת העבודה בצורה שתיתן מענה לצרכים של העובד/ת ותעזור לתיפקוד טוב.
המפגשים האישיים משלבים הדרכה ותמיכה סביב משימות העבודה ואתגרי התפקיד.
העובד/ת מביא/ה לשולחן אתגרים, חוויות וקשיים, למשל: כעס, תסכול, לחץ, אשמה עצבנות ועוד. השיתוף והעיבוד רגשי מֶאַפשר פניוּת מחשבתית. בעזרתה ננתח יחד את הסיטואציות, ככלי למידה להתמודדות עם מצבים דומים בעתיד.
למי מתאים הליווי האישי?
לעובדים/ות בהתמודדות עם מקרים כגון:
המפגש האישי מרגיע בזכות השיח, בו ניתן מקום של הכרה ותוקף לצד לגיטימציה ונירמול הסיטואציה - הבנה כי מדובר בתגובה טבעית והגיונית בהקשר לתכנים של סביבת העבודה.
הליווי האישי של העובד/ת מאפשר מקום של צמיחה, התפתחות ומרחב לעשייה.
עובדים/ות שמקבלים/ות ליווי רגשי, יהיו חברות וחברי צוות עם יכולת תמיכה, הכלה, הבנה ותקשורת טובה ואפקטיבית.
עובדים/ות שיודעים/ות שיש להם עם מי לדבר, יצליחו לשמור על ערוץ שיח פתוח, התורם לאווירה הטובה בארגון. אקלים ארגוני זה משפיע על הארגון כולו: יחסי הצוות, קשר צוות-הנהלה והמענה שניתן לקהל היעד של הארגון.
"היה לי מאד חסר ליווי והדרכה. חברה שלי ואני עשינו בפועל הדרכה אחת לשנייה. פרקנו מה שהגיע לשולחן שלנו, אבל בסופו של דבר צריך עין חיצונית".
"מאד עזרה לי ההרגשה שרואים אותי ומכירים אותי בצוות. שהמנהלת יודעת מי אני. זו תחושה מחזיקה".
נשמע לך רלוונטי ומתאים לארגון? אשמח שנשוחח
מייל: shimrit.fr@gmail.com טלפון: 058-4224606 ווטסאפ